Dana Untuk 100 Tahun Akan Datang

Wednesday, September 28, 2011

Futsal Inter 1 UniKL .

Last week UniKL Mitec mengajurkan pertandingan futsal inter 1 unikl . So sebagai Khairul Bulat Mat Yusoff , aku dan team-mate aku mengambil bahagian .


Team Malaysia . Aummm Aumm ! Ok . Ini la team aku . Bmi girls . LOL ! Wakil kampus aku yang tercinta gila vavi ni kan . Bertolak jam 11.30 malam hari jumaat menaiki bus UniKL Iprom . Siyesly tak berapa nak selesa . Ye . Menumpang kan T_T

Sampai Mitec jam 5.30 pagi . Jammed nak kuar dari KL tuh . Pungkok panas gila . Sesampai je kat Mitec , penat lelah sangat terubat bila hostel dan layanan mereka sangat TIP TOP . 


Sangat selesa hostel Mitec . Toilet bersih gila . Tido ta ingat dunia . Selesa bukan kepalang . So memang puas ati sangat-sangat . Dalam keadaan aku yang susah nak tido tempat orang ni , tapi aku boleh sangat nyenyak menikmati keselesaan hostel Mitec .

Game berlansung selama 2 hari . Hari pertama , hari Sabtu . Game dengan MIIT dan Mitec B . Alhamdulilah , kami juara group dan akan ke semi-final dan final keesokkan hari nya . And lepas game tamat pada hari Sabtu , aku enjoy bersama rakan-rakan yang ada di Johor Bahru . Yeah ! Kampung halaman kan :)



Menggila dengan dorang kat Mcd Seri Alam . Aku lapa tahap naga . Makan ayam spicy 2 ketul , kentang , air rebina , askem Mc Flurry Milo dan Oreo . Ayam Sara aku bedal jugak . Ok . Memang naga dan gajah kan aku ni . Siyesly lapa gila lepas game . Tapi sayang , aku ta dapat nak lama sengan dorang sebab aku perlu standby kat Mitec before 9 p.m . Takot-takot ada game malam . So , kat situ macam delay sikit . Blur pon ada tapi alhamdulilah masih terkawal dan lastly lepak-ing kat Mitec sampai kul 12 malam @_@

Memang seronok . Macam-macam cerita keluar . Semuanya kenangan . Kenangan terindah . Dan aku rasa paling sweet bila kitorang masih KAWAN BAIK sampai sekarang walaupun hubungan masa sekolah sangat lah mencabar . Macam banduan dan balaci orang pon ada gak .

Ok . Cukup .

Hari Kedua .


Ini sedang panas kan badan . Erk . Aku nampak comot gila . Ini before final . Alhamdulilah semi-final dengan MIMET kitorg menang . Dan sekarang nak final dengan tuan rumah . Mitec A atau juara kumpulan A . Dan kitorg juara kumpulan B . Nice one ;)

Dan hasil nya adalah ....


Erk . Aku comot lagi . Kami la juara , gagah dan bersedia mengibar bendera . Wasapada laaaa hari esok milik kuuuu ~

Hadiah :

1 ribu ringgit Malaysia .
Trofi .
Medal seorang satu .
Hamper yang mahal .
Sijil .

Amacam ? Gempak gila kan ? Syabas Mitec ! Event yg sangat berjaya walaupun pertama kali buat event besar macam ni , tapi semua nya berjalan lancar . Dan mungkin jugak sebagai perkenalan kepada UniKL-ian yg lain bahawa Mitec sebelum ni dok umah kedai je . Sekarang dah ada kampus sendiri yag super duper besar , baru dan seronok . 

And last kredit to MIMET kerana bagi kami semua tumpang sampai Gombak :')

* Ini Canoicomel Smart Rahman :)

Ini penyokong setia kami . And MIMET korang memang best gila . Dan Mitec syabas buat crew-crew . And Thanks bagi kami duit ;)


Medal kami :)

Tak sabar nak dapat 1k untuk buat jersi baru . Yeah !

P/s : Maju lah sukan untuk negara .


Love , 

Mukgu .

No comments:

Post a Comment