Dana Untuk 100 Tahun Akan Datang

Thursday, February 16, 2012

Petang yang hilang .

Menulis ikut hati .
Keputusan ikut hati , perasaan .
Tak guna otak .
Ye , aku memang tak suka guna otak .

Kenapa, gila ?
Sebab aku ada hati .
Hati aku .
Kau ? Ada tak ?

Ye , sebab hati jadi macam ni .
Huru-hara .

Semua tak kena .

Diam . Banyak diam dari bercakap .

Berfikir ketika diam .

Berfikir . Berfikir . Berfikir . Berfikir . Berfikir .

Entah apa yang aku fikir .

Kali ini aku hilang .
Hilang hati .
Tercicir .
Lalu dicuri orang .

Beri hati aku peluang .
Sekali lagi .

Pada yang mencuri , kau tak akan digantung di tali gantung .
Kerana aku yang beri kau curi .
Aku yang curi kau sebenarnya .
Ye , aku . Aku la yang salah tu .

Maaf .

Pada yang hilang , pada yang curi .

Semua .


P/s : Aku kaki bercinta . Jadi , berhati-hati ;)

No comments:

Post a Comment