Dana Untuk 100 Tahun Akan Datang

Friday, October 12, 2012

Mengemaskini.

Aku banyak email. Tapi selalu lupa password.
Jadi aku mengemaskini kesemua email aku supaya aku tak lupa lagi.
Aku agak serius untuk mencar pekerjaan, untuk masa hadapan.
Ye, email baru diperlukan oleh Jobstreet. 

Beberapa ratus email tidak dibaca di dalam peti masuk.
Bukan tanak baca, tapi mungkin aku tak memerlukan nya buat sementara ni.
Jadi aku delete satu per satu. 
Sehingga kosong.

Jika fikiran aku seperti email tadi, akan aku padam semua email lama yang ada.
Supaya email baru ada ruang untuk memberi beberapa pertunjuk.
Aku padam sehingga kosong.
Tanpa sedikit pun aku tinggal. Supaya tiada kenangan.



P/s : Aku hidup di dalam secebis kenangan kau dan aku. Pilu. Tapi, ye. Aku sedang menikmati kepiluan ini.

No comments:

Post a Comment